DVOM

Dienstverleningsorganisatie OM

DVOM, aangenaam! Wij zijn de Dienstverleningsorganisatie van het OM. Wij spelen, vaak ongemerkt, een grote rol in het dagelijkse werk van onze circa 5.000 OM-collega’s. Optimale ondersteuning, dat is wat ons drijft. Zodat iedere OM-collega probleemloos kan werken, elke dag opnieuw.

 

De DVOM verzorgt de ICT, de computers en de smartphones. Ook regelen we OV-kaarten, dienstreizen, contracten, bestellingen, facturen en nog veel meer. Elke dag weer doen wij ons best om al die zaken rimpelloos te laten verlopen voor al onze OM-collega’s. Op die manier dragen wij op de achtergrond bij aan een rechtvaardige samenleving.

We doen ons werk vanuit ons kantoor in Utrecht. Ook op de locaties van de OM-onderdelen ondersteunen we collega’s bij tal van taken: van de Servicedesk ICT tot het invoeren van facilitaire contracten, van analyse van werkprocessen tot het begeleiden van verhuizingen en verbouwingen en het organiseren van evenementen.

De omgeving waarin we werken is uitdagend en complex. Ontwikkelingen als de digitalisering van de strafrechtketen en de 24/7-samenleving vertalen we in onze dienstverlening. Ook werken we mee aan het toekomstbeeld dat elke OM’er overal en altijd zijn werk moet kunnen doen.

Bij de DVOM werken jonge professionals en ervaren krachten, met uiteenlopende achtergronden en werkervaring. Met één gemeenschappelijkheid: we zijn dienstverleners. Servicegerichtheid en omgevingsbewustzijn staan dan ook hoog in ons vaandel. De OM-kernwaarden integriteit, collegialiteit, openheid en samenwerking vertalen we in onze manier van werken. Bovendien hechten we waarde aan een omgeving waar medewerkers zich gewaardeerd voelen, met plezier (samen)werken en volop ruimte krijgen voor hun professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Verhalen van DVOM'ers

Mark Zwakhoven
Financieel adviseur
Natasja Pattiasina
Adviseur Bedrijfsvoering
Jeroen Aleman
Solution Architect
Powered by Emply